Korduvad küsimused

Kas ostu sooritamiseks peab end kasutajaks registreerima?

Veebipoest on võimalik oste sooritada ka ilma kasutajaks registreerimata. Kliendikonto loomine on soovituslik, kuna edaspidiste ostude sooritamisel on isikuandmed juba eeltäidetud, mis võimaldab ostuprotsessi kiiremini läbida.

Millal kaup kohale jõuab?

Tellides pakiautomaati (Smartpost, Omniva, DPD): Kui soovite pakki kätte saada järgmisel päeval, siis peate ostu sooritama tööpäevadel (E-R) enne 12.00. Sellisel juhul jõuab saadetis sihtkohta järgmisel päeval (v.a. riiklikud pühad). Kui sooritate ostu peale 12.00 jõuab saadetis sihtkohta hiljemalt ülejärgmisel tööpäeval. Reedel, nädalavahetusel ja riiklikel pühadel toimetatakse saadetis pakiautomaati ülejärgmisel tööpäeval. Tellides kulleriga (Smartkuller, Omniva kuller, DPD kuller) jõuab saadetid kohale 1-3 päeva jooksul.

Kuidas esitada pretensiooni?

Beauty Partners OÜ veebipoest ostetud kaubale kehtib Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud tagastamise kord. Pretensioonide esitamise tähtaeg on alates kauba kättesaamisest 14 päeva. Probleemide ilmnemisel palume sellest teavitada [email protected] Tagastamisele ei kuulu avatud pakendiga, kasutatud või rikutud kaup.

Kas tooted on originaalid?

Kõik Beauty Partnersi veebilehel müüdavad tooted on 100% originaalid.

Kas tooted võivad olla aegunud?

Kogu kaup, mida müüakse Beauty Partnersi veebipoes on värske. Toodete kõlblikkuse aega ja ohutut kasutamist reguleerib kosmeetikatoodete regulatsioon 1223/2009 / EÜ. Kui kosmeetikatoodete säilivusaeg on üle 30 kuu, siis näitab toote peal olev avatud purgi sümbol ohutu kasutamise aega pärast pakendi avamist. Kosmeetikatooted, mille säilivusaeg on peale tootmist lühem kui 30 kuud, on kasutamise tähtaeg määratud kuupäevana tootel.

Telli meie uudiskiri ja kingime sulle -10% voucheri

*Ei kehti koos teiste sooduskoodidega. *Kehtib kuni kolme tootega