Korduvad küsimused

Kas ostu sooritamiseks peab end kasutajaks registreerima?

Veebipoest on võimalik oste sooritada ka ilma kasutajaks registreerimata. Kliendikonto loomine on soovituslik, kuna edaspidiste ostude sooritamisel on isikuandmed juba eeltäidetud, mis võimaldab ostuprotsessi kiiremini läbida.

Millal kaup kohale jõuab?

Tellides pakiautomaati (Smartpost, Omniva, DPD): Kui soovite pakki kätte saada järgmisel päeval, siis peate ostu sooritama tööpäevadel (E-R) enne 12.00. Sellisel juhul jõuab saadetis sihtkohta järgmisel päeval (v.a. riiklikud pühad). Kui sooritate ostu peale 12.00 jõuab saadetis sihtkohta hiljemalt ülejärgmisel tööpäeval. Reedel, nädalavahetusel ja riiklikel pühadel toimetatakse saadetis pakiautomaati ülejärgmisel tööpäeval. Tellides kulleriga (Smartkuller, Omniva kuller, DPD kuller) jõuab saadetid kohale 1-3 päeva jooksul.

Kuidas esitada pretensiooni?

Beautypartners.ee veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e kirja aadressile [email protected] või helistada telefonil: +372 5633 8833.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.

Kui Beautypartners.ee veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest vastutab veebipood, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Beautypartners.ee veebipood vastab tarbijale esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Kas tooted on originaalid?

Kõik Beauty Partnersi veebilehel müüdavad tooted on 100% originaalid.

Kas tooted võivad olla aegunud?

Kogu kaup, mida müüakse Beauty Partnersi veebipoes on värske. Toodete kõlblikkuse aega ja ohutut kasutamist reguleerib kosmeetikatoodete regulatsioon 1223/2009 / EÜ. Kui kosmeetikatoodete säilivusaeg on üle 30 kuu, siis näitab toote peal olev avatud purgi sümbol ohutu kasutamise aega pärast pakendi avamist. Kosmeetikatooted, mille säilivusaeg on peale tootmist lühem kui 30 kuud, on kasutamise tähtaeg määratud kuupäevana tootel.

0

Your Cart is Empty