Müüg­i­tingimused

Üldine

1.1 Müügitingimused kehtivad www.beautypartners.ee (veebipood) omaniku Beauty Partners OÜ (Kaupmees) ja ostu sooritanud isiku (Klient) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

1.3 Kaupmees võib muuta veebipoe üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muutustest teavitatakse veebipoe keskkonnas.

Müügilepingu jõustumine

2.1. Beautypartners.ee müüb ja Klient ostab veebipoes pakutavaid tooteid

2.2. Beautypartners.ee ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Beauty Partners OÜ arvelduskontole.

2.3. Beautypartners.ee veebipoes tellimust vormistades ning maksmist sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

Hinnad

3.1. Esitatud hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.

3.2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisi käsitlemistasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.

Tellimuse vormistamine

4.1. Tellimust saab alustada sobivate toodete valimisega. valitud tooted saate lisada ostukorvi vajutades nupule “lisa ostukorvi”.

4.2 Kui olete kõik meelepärased tooted ostukorvi lisanud (vastavale nupule vajutades), siis jätkub tellimuse vormistamine ostukorvi leheküljel, kuhu jõuate klõpsates paremal üleval nurgas olevale Ostukorvi ikoonile.

4.3 Ostukorvi leheküljel kuvatakse Teie koostatud tellimuse read. Tellimuse real näidatakse toote nimetust, hinda, kogust ja tellimusrea kogu summat. Soovitud kauba kogust saate muuta vastava kauba real lahtris.

4.4. Ostukorvi leheküljel tuleb täita kõik tärniga väljad ja valida sobiv tarne- ning makseviis. Alates 45 EUR ostu puhul on tarne Eesti piires tasuta.

4.5. Kui tellite tooteid esimest korda, siis vajutage „registreeri“ ja sisestage kontaktandmed. Juhul, kui olete juba beautypartners.ee registreeritud kasutaja ning olete sisse loginud, siis isikuandmed on eeltäidetud.

4.5 Tellimuse vormistamiseks lisage linnuke „Nõustun müügitingimustega“ ja vajutage nuppu „Maksma“. Seejärel saate tasuda toodete eest koheselt krediitkaardi, pangalingi või ülekande kaudu. Kas meie lehe puhul tuleb peale makse sooritamist „Tagasi kaupmehe juurde“?

4.6 Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse kohe peale seda, kui Klient on tasunud 100% tellimuse maksumuse Beauty Partners OÜ kontole.

Kohaletoimetamine

5.1. peale müügilepingu jõustumist ehk toodete eest on summa beauty partners oü pangakontole laekunud, komplekteerib beautypartners.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele.

5.2.Beautypartners.ee veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad arve tasumise hetkest. Vaata kohaletoimetamise võimalusi ja tasusid: LINK

5.3. Beauty Partners OÜ ei vastuta tellimuses esitatud andmete eest, mis osutuvad hiljem ebakorrektseks ning mille tõttu kohaletoimetamine võib viibida. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

5.4 Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustusi, saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.

Tagastamisõigus

6.1 Beautypartners.ee veebipoest ostetud kaubale kehtib Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud tagastamise kord. Pretensioonide esitamise tähtaeg on alates kauba kättesaamisest 14 päeva. Probleemide ilmnemisel palume sellest teavitada [email protected]

6.2. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane tagastusõigus.

    1. Võlaõigusseaduse § 53 lõike 4 punktist 41 tulenevalt ei kuulu tagastamisele avatud pakendiga, kasutatud või rikutud kaup.
    2. Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul, kui toode on transpordi käigus rikutud või mittevastavuses tellituga.
    3. Toodete eest tasutud summa tagastame hiljemalt 14 päeva jooksul peale toodete Beauty Partners OÜ lattu tagasi jõudmist.
Pretensioonide esitamise kord

7.1. Beautypartners.ee vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile.

7.2. Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama Beautypartners.ee probleemist e-posti aadressil [email protected] ning esitama järgmise informatsiooni: nimi, kontaktandmed ja toote puudus. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-kuu jooksul peale defekti avastamist.

7.3 Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Beautypartners.ee ja Klient omavahel kokku.

7.4 Beautypartners.ee ei vastuta Kliendi süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

Vastutus ja vääramatu jõud

8.1 Beautypartners.ee ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Beautypartners.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

8.2. Beautypartners.ee vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Beautypartners.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

Isikuandmete töötlemine

9.1 Kliendi isikuandmeid töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega

9.2 Beautypartners.ee kogub Kliendi isikuandmeid ainult kliendikonto loomisel ja/või tellimuse vormistamisel ning ei avalda neid kolmandatele osapooltele.

9.3 Klient annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid ning edastada logistikapartnerile vajalikke andmeid kauba kohaletoimetamiseks.

9.4 Beauty Partners OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja maksete teostamiseks edastatakse vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Muud tingimused

10.1 Kliendi ja Kaupmehe vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. Kui Klient ja Kaupmees ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijakaitseameti poole.

10.2 Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.

Telli meie uudiskiri ja kingime sulle -10% voucheri

*Ei kehti koos teiste sooduskoodidega. *Kehtib kuni kolme tootega